18 Mart 2012 Pazar

çok mu seyrettim gökyüzünü, ondan mı kaçtı tren. olsaydı ulaşım araçları modern. arkasından sallamak gerekse bir el giden vasıtaların. tek istediğimdir bazen yağmur yağsın. bu yüzden inkar etmek gerek güneşin parlayışını. karabulutlar gibi ısıtmalıyım seni. karşıma koyarak seni yaratmalıyım beni. Kimse farkında olmamalı diye birşey yok. kimse farkında değil zaten. Malı-meli ekleri sadece yaşanmamışları saklamak kadar uzaksa sana, uzak dur ve repeat after me. Belki tek istediğim başka bir bebektir. All that she wants...yanılsamalar yanılmadığımızın ispatıdır. her başa dönüş sona geliş olduğuna göre dönek bir karakterimiz var. olmadığı kadar elektirik kokuyor burası. yada gereksiz derecede müzik renkli hava.
herkesin duymak istediği sözleri söylersem, herkesin sevdiği şeylerden bahsedersem ve alıştıkları tarzda yaklaşırsam olabilir belki birşeyler. ama içimden gelmiyor. bir romantik şiir denemesi
gökleri sevmemein tek sebebi gözlerini sevmemdi. hayalim ufka yaklaştığnda farkettim, bir hayal en fazla bu kadar gerçekleşebilirdi. bir hayal vucud bulmuştu sende. Sıkı sıkı tutmak istedim ellerini, ancak bir hayal ne kadar somut olabilirse,ellerinde öyleydi işte. bir de at meselesi vardı. bir at koşarak gelirse kişneyerek, sessiz bir samanlıkta seni bulmak gerek.  bu gürültülü kalp atışları olmasaydı, inan utanmazdım gözlerine bakmaktan.yüzünü görmezden evvel, kırmızı gelmek bilmezden; seni "s" vmek gibidir yada tvmek bir fiil diildir. dır,dur,dür ön eki olsaydı keşke. konuşmak daha anlaşılır olurdu. takıldığım s eni sev(e)mek midir, bir kahpe fincanında çay katığı yapmaktır seni karıştırmak başkasıyla.
a-b-c dediğimde okuduğumuz gizli "e" ler kadar aşinasın bana aşk. a şık kı n olmalı insan. ya da ins bir an da yaşar. sevdiğim bütün gitar telleri, bas sesleri ve bir de bufallo soldier bir kızılderilinin mezarından çıktı. bunu bulan kovboylar arkadan geldikleri için arkeolog diye adlandırıldı. kim neye isim verdiyse sahip çıktı. herkes let there be bişiy diledi. bana gelince let not be gibi bir güzel gülümsedi. Bende kabullendim isimlendirilmeyi kelimelendirmeyi, yokmak bir varoluş eylemini tersine çevirmektir. Bazen siyah gül olsaydı diyorum, bu kadar düşürmezdim ortalamamı. or tamalamaların düşmesine izin vermemeli edebiyat hocaları

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder