2 Ocak 2012 Pazartesi

yeni bir yazı yazmalıyım. çünkü gözü dönmüş karanfil kokan bir zenci öyle istiyor. ve yandaşları aztekliler mayalılardan aldıkları iksiri ağzıma püskürtüyorlar. yemenden gelen yalın ayak köleler de öyle istiyor. yeni bir yazı yazmalıyım. çünkü burada güneş batıyor ve bunun dünyanınn başka hiçbiryerinde olmadığını kimse bilmiyor. atilla ilhanı özlüyorum ama öldüğü için. onur ünlüyü özlüyorum diyemiyoruym. çünkü yaşayan bir insanı seccade sevgiyle tanımlamalı.kabileler öyle söylüyor ve ben onları doğruluyorum. bu kıvılcımlar beni intihara sürükleyecek be işkolik kahvekolik ve benkolik insanlardan arınmak için hamama gidiyorum. yazmak kavramının sadece diyafram kaslarımla alakalı olduğunu düşünüyorum. yalan söylüyorsam bilim adamı olayım. bir hayvan olmak isteseydim hangisini seçerdim bilmiyorum. dünya kaç kilometre  karelik bir alan kaplıyor uzayda bilmiyorum. kaç kılcal damarımı kestim kanattım bugüne kadar bilmiyorum. ne kadar cahil olduğumu bilie hesaplayamadğımdan bilmiyorum. ölümlü insanlar görmekten bıktım. beni de bir güvercin korusa. ve örümcek ağlarını hafife alan insanlardan kurtulsam. beni şimdi sarı tüyleri olan bir boğazı öküzlemek paklar. bunu yapmayacak ne varsa büyük karadelikler açıyor bedenimde. tükrüğümü yutamıyorum.
nalına mıh

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder