21 Kasım 2011 Pazartesi

ta ... koyayım

hepimizin kuyruk acısı var biliyorum arkadaşlar diye başladı şarkı sözüne, köpekler ve gökkuşağı arasındaki bağıntıyı bu kadar güzel dillendirebilmesi ve bunu sevgiliyle ilişkilendirmesi söz konusu olunca dayanamadım dinledim. sana verdim yüreğimi.tüh a... koyayım. seni gördüm bir kafede yanında beş lavuk ile. selam verdim s..r çekti. yuh a... koyayım. ben seni sevdim ya o da bana yeter köpek. ben de senin gibilerin taa a...ına koyayım.
biz de zamanında bi köpeğe gökkuşağının renklerini anlatmaya çalıştık ama hiç bir köpeği inandıramadık arkadaşlar. ve ben djarumsuz hayatın, dumansız sigaranın, ve temiz hava sahasının ta amına koyayım.
çok canım sıkılıyo, kuş vuralım istersen, ya bu eller öpülür ya da sen öldürülrsün. hadi çay koy da içelim. onur ünlü seviyorum seni. sözlerini bu kadar küfürlü satırların arasında sıkıştırdım kusra bakma ve film repliklerini. çay içtikten sora karşılıklı bi film yapalım. ve bir şiir tüttürsen dumanına boğsan gözlerimi,ki yaşların sebebi anlaşılmasın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder