21 Kasım 2011 Pazartesi

gözlerine

özledim seni eski yeşil günlere, özledim ela gözlerini. hep sütlü çikolata yada kahve tadında gözlerin. neden neden neden yok artık gözlerin sorusana ne diyebilirim. sorgulayabildiğim bütün deniz aşırı ülkelerde izine rastlanmamış. en son balkanlarda ayı avına çıkmışssın bildigim kadarıyla. yasak mı ba(sa)na yaşamak. ne kadar zırvalasam alamıyorum hıncı dizlerden. kıpardasın artık güneş yerinden. melekler inmeli yeri. azrail gelecek onu çağırmayın. özledim yeşil gözlerini. ölümü aklımdan hiç çıkaramazdım bakarken gözlerine. ne kadar güzeldi ama yeşili tütün gibiydi. taze tütün sarılıp yakılırmı sen söyle. oburluğuma dur diyemedim sen anla beni. sokaklarda çan sesleri duymayalı ne kadar oldu. beş dakka. kaç şehiri yakamadım.ben ne beceriksiz adamım. sen yokken erkekliğim yarım. sen varken sanki tamım!
bir iki dakka beni dinle gökyüzü
az sonra öldüm
ya da az önce doğacağım.
çok kültürlü bir gergedan gördüm
sevgiliyi koklayan eller
babili bombalayın
yıkılmalı bütün diller
nolur şarap akıtma yüreğim
nolur egsoz gazların durun
ayrılık internet bağlantısı kopmasımıydı
flasbacklerle flashbellekleri karışıtırmadım
ayrı klasörler açtım hepsini
ama nolur durun
çok ısısız kaldım
nolur bir kaç kere öldürme
dondurma aldın mı bana
çay koymasan da olur
hadi kalk gidelim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder