21 Kasım 2011 Pazartesi

çok doğasım var. bi kaç damla ölseydim nolurdu. ya da yüreğime lokal anestezi yapın. yahu öldürsünler beni çok canım sıkıldı. küfürsüz bitireceğim bu muhabbeti söz. ellerim gitmeyecek silahıma bu gece ve küfürlerime. dünyanın en büyük canavarı horror mu yoksa geçmiş mi. çok korkuttu beni geçmiş. bermudalar gibi sardı üç bi yanımı, dibine vurdum mazinin vuramasam da şişenin. vurabilseydim nolrdu diye yakınmayacağım. ama sarhoş olmayı merak ediyorum. her yönüyle çekiyor beni.denedim olamadım. gitsin kafam bi milyon filler göçünde zedelensin beyin zar atayım düş göreyim eşimde. tavlada menemen yapsak senle. siktirin gidin.dayanamadım işte.bilerek yapmadım küfrettim yine. çok çatlayasım var bir yerlde, yeşil baykuşlarla öpüşsek, onların boynu iyi dönüyor.nolur 2-5 yıl az ölseydim. siktir beya, siktir beya, çok fena,  yumurtulardan tekerlek yapıp uçsak mı jüpitere, bi drum çalsak da değerlendirsek durumu. inancın dedğin şeyde kapı tokmakları var vurmalık. ve aşkların ipi elinden kaçan uçurtmalar gibi özgür gökyüzünde seyretmekte. laaaannnnnnn nolur siktirin gidin, bırakın la beynimdeki fareler, kemirmeyin göt herifler. la alamadım hırsımı bi türlü. yeter bi gidin.nolur bi gidin. bi tane jeton getirin. telefon joker hakkımı kullanmam lazım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder