2 Mayıs 2012 Çarşamba

dünya beni dinle,yankılarımı, fısıltılarımı, sinüzit olmuş delikanlılık laflarımı. Dün ya, mazide kaldın ya, aklıma gelirsen bir norveçli bilim adamının kobayı olayım. dünyyya beni dinle. emir kun der. sen de olursun. başka sorusu olan. Dünya beni dinle, git settirtmeden kendini. bir gökdelen hayalini yıkma gelen belediye reisi. reyisi çekimser. bir korkular aromalı çekirdek yemek gibi midir gökyüzünü dürmek. Bulutları nefesimle ittirmek. Dünya beni dinle, yoksa kırılacak boynuzlarını gözümü kırpmadan kırararım. Bir fasılın ortasınna atarım seni
nefesimle çektiğimden beri içime dünya. Soruyorum kendime. Acaba gerçekten pırasa var mı? pırasa denilen şey gerçekmi? o pırasaki insanları birbirne başka yeşilliklerde bağlar. dünya beni dinle. bir kaç yüz çeşit yeşilinin olduğunu farketmeme beş var saat. dikkat et!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder