2 Mayıs 2012 Çarşamba

bu kelimeler benlen sevişmek istiyor. başımı çevirip nayır diyorum.replikler yankılanıyor.
bu beden birden kesilen bir akıntı buluyor gergedanımda. otbüse geçikiyorum, otobüsü kaçırmak herkesin harcı değildir. öncelikle bir kaçırma planı yapmalısın. bir de kuvvetli olmalısın ya fiziksel olarak, ya da otobüsü kaçırmak için dozer tutacak kadar maddi güce sahip olarak.
İntihar etmek, sevgilim, pişmanlıklarının birikintisinden dikey geçişli köprüler yapmaktır. şu yolda geçene selam vermemek, sayısal loto oynamaktır intihar etmek. İntihar etmek, bir kuşun gagasından gelen tek heceli sestir sevgilim. dinliyorumki gölgeni, adam olayım. bana birşeyler söyleyin, yoksa adam olamayacağım. bir de aşk var. Aşk doldururkenn görkemli bir hayat hikayesini, arta kalan kırıntılarla mutlu olan kırlangıçları düşle. bu sana yetiyor olmalı albayım.
düşünmedim yeşilini,eriğin,gözlerinin, ve sinema ekranının. düşünemedim. disk kapakalarıma çullandığım bir vakit, sen geldin sere serpe. bir nefes kalmıştı dudaklarını hissetmem..ıslak.ama yanaklarımda. beni anlıyorsun sevgilim. Beni anladığını bilmeseydim, methiyeler düzmezdim köşede sıkıştırıp. anlıyorsun ya, ölmemek; bir ayıp değildir güzelim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder