6 Ocak 2012 Cuma

"En iyi eleştirmen çöp kutusudur". evet bu sözü bir öğrencimin yazısından çaldım. Ama napabilirim. adam haklı beyler. En iyisi toz olalım. Bazen en iyi eleştirmen çöp kutusudur ve fırlatmaktır buruşuk yaşlıları. Takmamak kalabalıları takı takıp gezen gothları. Yasaksa bu şehir, beraber yasaklıyız. Ben dediğim yazılarıma, biz diye devam etmek bazen güzel olabilir. Aslında Fight club uzantıları seziyorum kalabalıklarda. Birbirinin farkında olmayıp, ya da insanlar arasındayken aynen fight clubta olduğu gibi aynı grubun üyesi olduğunu belli etmeyen bir yığın vampirler. Onlarda iştahları olmasada yemek yerler göze batmamak için. Uyurlar, insanlar onların normal olduğunu düşünsün diye. yalnız yaşamaktan mutludurlar, ta ki taylandlı bir japon, kenyaya uçana kadar. Sakindirler ki sağ kinleri olsun. Ve ceplerinden alo diyebilecekleri bir "telef" onlar cevaplanmaz. Kusura bakmayın abartıyorum. Beş dakka sigaram bitti de. Hayatı takmamak gibi bir takıntım var ve tanıdığım her kese, ağzını açmasını söylüyorum. seni mıhlamayım batman, bana gölge etmen, ya da seymen. hepsi aynı bira damlar topluluğu oldular birden ona kadar gözümde. evet, merhaba

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder