6 Ocak 2012 Cuma

bir keman gıcırtısına ter ket beni. sokak ortasında rüzgardan savrulan bim poşeti gibi. kirpiklerin gibi. Bir inşaat bekçisi kadar açım şimdi dar. öl dedin ya hani ö gece. ö gece omzuma bir ölücük kondurup.. spotless mind of eternal sunshine gibi afilli bir isim istiyorum sevgilim. Sen doğunca güller alacağım sana. Eski american kovboy filmlerinden çıkma sarışın çakmak gözlü bir oğlana tav edip seni tavla dersi vereceğim. ve colt mermiler vızıldayacak burnunu, kulağının dirseğinin ve göbek deliğinin etrafında, dübeşler ve düşeşlerin şaşkınlığında. vuracaklar seni bir timsahın yarım yuttuğu antiloplar gibi.kimse kaç ekran diye sormayacak gözlerine, çözünürlüğü belli başlı isteksizlik kiplerine bölecek ve ikinci çoğul şahısta çekimlemen gerekecek beni. sen attan düşünce. dışarda have bulutlu ve yağ- mor var. isteseydin renksiz bir gökkuşağını gözlerine kadar çekerdim ekvadordan alıp limanlı limonları. belki bir gün bir afrika kıtasının birinde buluşacağız. Ben doğmuş olacağım muhtemelen. Sense doğum sancılarında. belki bir yeşil biber közleyeceğiz senle,.beni öksüz kalmış maymun yavruları gibi bir tarkowski sarıyor yeşilliksiz filmlerde. sense düğün sancılarında. yaşamak bu kadar yaş olmasaydı inan ellerini tutup namağlup bir boksörmüşsün gibi havaya kaldırırdım. ve soundtrackte bir bach, ya da ahmet kaya. birisini seçer rus ruleti gibi baletler var görmedin sen hiç. ben yoktum. muhtemelen doğmamış olacağım sana aşık olduğumda. fikri çöküntüleri yaşıyorum sevgilim. Kusura bak, ama sakın aşağı bakma

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder