27 Mart 2012 Salı

organların güzelliği 4

tenin, bir güneş ayinine çıkmış dolunay kadar parlarken bana aşktan söz etme. doktor bende kalp var dedi. şaşırdım bu kalpsiz dünyanın ortasında. tenin kristallere bölünmüş bir okyonus yüzeyinin bir martıda bıraktığı tebessüm kadar inanılmaz. ayrıca tenin yüce dağlardan düşen kar kitlelerini eritecek kadar ateşli. biz buna çığ-kurtaran diyoruz. bu karlı şehrin ortasında bana bir çığ-kurtaran lazım. bir de yumuşak yatak. tenin, arizona çölünün sıcaklığını bilmeyen eskiomlara, bir soykırım. Bütün eyaletlerde aranıyorsun güzel resminin altında aranıyor yazıyor. suçun, çıplak gözle sana bakanları gör etmek.bilmiyorum belki de abartıyorum,abartmak mitoliji tanrılarıyla güncel varlıklar arasında bağıntı kurma sanatıdır güzelim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder