9 Ocak 2012 Pazartesi

+ Çok gülümsüyorsun lan, - dur la bi dinle ...

Ben gülümserim ...
Çıkarılabilir bir sürü sonuç
gerçeksen eğer söylersin, yalansan daha çok ...

Muzur bir çocuk gibi gülümserim
sütü döken kedi gibi değil,
Gülümserim belki bir gönüle huzur olur ...

Çıkarabilirsiniz bir sürü sonuç
içiniz iyiyse çok, kötüyse daha çok
Siz sonuç çıkarırsınız ben susarım
kızdıysam çok, üzgünsem daha çok...

Gülümserim hallerine,
zannederler deli beni.
Akıllı olmak istemem ki
yalnızsam çok, beraberken daha çok ...

Bakarsanız bana anlarım,
gözler anlatır ne de olsa,
hani koyuysa çok, renkliyse daha çok ...

Duyarım arkamdan çarpar bir kelime
istersem bölerdim onu 50 pareye,
ama safsanız affederim, sonra ağlarım bir köşede
düşmanımsan çok, dostumsan daha çok ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder