2 Aralık 2011 Cuma

istersem aşık olabilirim 2

seni seviyorumdur çünkü, gözlerin, daima içine zıplamak istediğim ucsuz bucaksız uçurumlar. Aslında gün batımında Ayers kayası gibi parlayan kayalıklıklar da diyebilirim. Seni seviyorumdur çünkü, rock muzik dinlerken liseli ergenler gibi resmini hayalimde canlandırabiliyorum. Duman dinlerken seviyorumdur seni. Inan bana seni seviyorumdur. İlk öpüştüğümüz yeri seviyorumdur mesela. Bana yedirdiğin eriğin tadını da seviyorum. ne diyorduk, hea, evet gözlerin. Unutulmaması gereken şeyler arasında değil gözlerin. Unutamadığın bir çift gök yüzü olsaydı, ve güneş doğmuyor olsaydı gökyüzünde, işte ona gözlerin diyebilirim. Ne yalan söyleyeyim, istersem aşık olabilirim. Şimdi sana aşık olma arefesinde yapılması gerekenler listesini sunacağım. Aşık olmadan önce oruç tutar insan, yemekten içmekten kesilir. İbatedtlerini yapar kıbleye dönelim insan. Sende bir mekkelik var sevgilimi. Boynum baykuşlar gibi senin gittiğin yöne yamuluyor. Quentin tarantino filminden çıkma bir azılı gangster pataklasaydı beni sevgilim, inan anca bu kadar yorgun hissederdim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder